Saturday 21 October 2017

My Forex Strategi


Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi bygger helt och hållet på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, tweaking, Och förbättra min prissättningsstrategi sedan 2005 Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex-marknaden har kastat på den. Och det är skönheten i Handla en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är prisåtgärder tillåter du ska hålla din handel enkel. Att hålla din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handeln enkel jag är emot över complica tinghandel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prisstrategi är att hålla mina diagram rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing, mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Utveckling utan indikatorer gör min Forex tradingstrategi enkel, stressfri och mycket effektiv Vad gör en ren Forex diagram ser ut här Här är en bild på min EUR USD 4 timmars diagram. Min rena och enkla Forex trading strategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspris. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som. En rörig indikatorbaserad Forex-strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indic Atorer som krävs för denna handelsstrategi. Så att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag tycker inte alls om att använda Forex-indikatorer, eftersom jag finner data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris. Om du vill vara i ögonblicket och ta handel baserade på vad som händer just nu måste du basera affärer på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading platform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på bara några valutapar på någon Jag tycker det är alltför distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar huvudsakligen EUR USD, USD CAD och AUD USD Jag handlar i allmänhet dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid de tidpunkterna. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram är konsekvent det mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. För det första använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How to Enter Trades using Min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länderna förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt skulle det har lett till att jag bara handlar omkörningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden När en mönsterform anger en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln Jag tar flera affärer varje vecka. Målstrategier Mål och Stopp. Mål Mina mål är på genomsnittlig 80 pips Stoppar Min slutsteg är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Normalt tillåter jag prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höga och låga A gemensam plats för ett stopp kommer att vara över eller under den senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder valutakalendern från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika handla under nyheter med stor inverkan Faktum är att jag, genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden, slutar göra mer vinst. Bankar och andra stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra e Ducated gissning om kommande ekonomiska datautgåvor Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel skapas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner själva för frisläppandet. Om prisåtgärder är Berättar att du är kortfattad, det finns vanligtvis en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankens ledare eller politiker. Intresseanmälningar eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8. Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort det innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar. Min Forex-strategi. För några dagar sedan mottog jag e-post från Vänligen läs den nedan. Kära FXDD-kund. Som du vet är FXDD i färd med att registrera sig hos CFTC och ansluta sig till NFA. För att kunna slutföra vår registreringsprocess måste FXDD överensstämma med alla tillämpliga NFA - och CFTC-föreskrifter. Vi tar detta möjlighet att informera dig om det som börjar söndag 29 november 2009 FXDD kommer att genomföra strikt överensstämmelse med alla tillämpliga CFTC - och NFA-föreskrifter. FXDDs back office-system kommer att bli det officiella rekordet för alla konton. Meta Trader-uttalanden kommer inte att erkännas som officiell poster FXDDs back office överensstämmer med alla CFTC och NFA regler gällande säkrings - och FIFO. Hävstångseffekten kommer också att anpassas för att följa NFA-föreskrifterna Följande är en lista över förändringar som kommer att utföras. Leverans kommer att ställas till 100 1 för större valutor alla andra kommer att ha en hävstångseffekt på 25 1 De enda valutorna som påverkas av 25 1 kommer att vara USD TRY och USD MXN Guld och silver hävstång kommer att vara satt till 100 1 Vi uppmanar dig att undersöka dina positioner nu och avgöra om och hur förändringen i hävstång kommer att påverka dig FXDD s pip-kalkylator är ett användbart verktyg. Vidare framlägger de officiella FXDD-kontoutdragen positioner förskjutna på ett FIFO först i först utifrån. FXDDs back office erkänner inte säkring FXDDs back office är ett positionsbaserat system och alla motsatta beställningar kompenseras omedelbart. Om du skickar fram de officiella FXDD-kontoutdragen visar motsatta positioner att motverkas omedelbart Observera att denna ändring inte påverkar din handelsstil och påverkar inte din EA om du använder en. Du kommer inte längre att få ett daglig MetaTrader-meddelande via e-post. Officiella dagliga och månatliga kontoutdrag skickas direkt till dig ly från FXDD-backkontoret Du kan dock hämta en fullständig handelshistorik för ditt konto från fliken Kontohistorik i terminalen på MetaTrader-plattformen. Observera att handelshistoriken som tillhandahålls på MetaTrader-plattformen endast gäller referens till handelskort och är inte en officiell kontoutdrag. Kort sagt kommer du att få tillgång till FXDDs back office rapportvisare som ger dig realtidsåtkomst till backkontoret och låter dig skapa och skriva ut detaljerade kontoutdrag. Vi uppmanar dig att ladda ner den senaste kompatibla Version av Meta Trader at. Tack så mycket för ditt samarbete. Vänligen kontakta oss om du har några frågor eller bekymmer på 1-212-791-3950 eller för små handlare precis som jag, tidigare FXDD var en av de mest gynnsamma förexmäklare eftersom de stöder mikrokonto, ger MT4 som handelsplattform, använder flera betalningsmetoder, liten insättning och några andra förmåner. Nu tycker jag att små handlare borde hitta annan mäklare för sitt trasiga ding trading. My Forex Trading Strategy. Systemet är enkelt lönsamt du kommer att förstå de krafter som påverkar Forex marknaden, följ det konsekvent och du kommer att få lönsamma resultat. Du kommer att handla alla marknader systemet gäller för någon annan likvida marknaden som guld , Olja, index, lager 1 av risk per handel Jag riskerar endast 1 av mitt konto på varje handel det kan justeras baserat på din riskprofil. På vinstsidan går jag inte in i handel om jag inte har minst 3 vinstmedel potential per handel kan det gå upp till 10 per handel. Jag handlar utifrån prisåtgärder Inga fancy eller slående indikatorer handlar jag utifrån vad marknaden säger till mig, inte vad en indikator eller en magisk formel säger till mig. Alla tidsramar Analys för att få en bättre noggrannhet, utför jag flera tidsramar analys, om allt är i linje, handlar jag det. Trading Plan mitt system tillåter mig att utveckla en handelsplan för varje dag vilken valuta par att handla, i vilken riktning och möjliga inträdesnivåer T följare. Jag försöker aldrig gissa var marknaden är på väg Gissande marknadstendenser är farliga eftersom det mesta av tiden kommer vi att fatta beslut om köp och försäljning baserat på vad vi tycker att marknaden skulle kunna göra. Vi kan fatta felaktiga beslut baserat på en bias som var bildas på grund av en subjektiv metodik eller i en viss publikation vi läste eller vad en handelspartner berättade för oss Mer än 10 års pågående handelserfarenhet visar mig mycket tydligt att det är omöjligt att få konsekventa resultat genom att gissa marknaden. Vad jag gör Istället för att försöka gissa var marknaden går, handlar jag enligt vad marknaden berättar för mig. Jag försöker identifiera marknadsförutsättningen och basera min handel på detta villkor. Om marknaden berättar att det är hög sannolikhet att gå upp, ska jag försöka För att hitta långa möjligheter om det säger mig att det är hög sannolikhet att gå ner, ska jag försöka hitta korta möjligheter om marknaden sträcker sig, jag letar efter vår post runt botten eller toppen av intervallet Med andra ord, jag anpassa alltid min strategi till det specifika marknadsförhållandet och förvänta dig aldrig att marknaden anpassar sig till det sätt jag handlar. Marknadsintäkter. De flesta valutahandlare baserar sina handelsbeslut på teknisk indikator s Problemet är att de flesta indikatorer är en enkel formel som tillämpas på pris Nära, öppna, höga eller låga under en bestämd tidsperiod. Det kan verkligen berätta för oss hur marknaden har uppträtt under den här tidsperioden, men tror att det här inte har något att göra med marknadens framtida beteende. Vad jag gör Gå in på marknaden baserat på prisåtgärder Marknaden själv säger att jag ska skriva in den när den har en högre sannolikhet att gå i en riktning över en annan. Det är en enkel och objektiv handelsmetodik som kan hjälpa dig att få konsekventa resultat. handlare baserar sina strategier på god noggrannhet Systemets noggrannhet avser antalet positiva affärer över alla branscher under en viss tidsperiod Men det finns ett litet problem som vi aldrig har kontroll över e-systemets noggrannhet Marknaden bestämmer huruvida den går upp eller ner, så att noggrannheten i de tidigare 10 branscherna inte har något att göra med noggrannheten i de närmaste 10 branscherna. Vad jag gör Istället för handel baseras på god noggrannhet handel baserat på ett bra riskavkastningsförhållande RRR RRR avser hur många pips jag riskerar och hur många pips jag vill göra på en handel i en uppsättning branscher När jag baserar mina affärer på en bra RRR kan jag få Samma mängd att vinna och förlora affärer och ändå få bra handelsresultat På det här sättet kommer jag inte att bero på systemets noggrannhet för att få konsekventa resultat. Dessutom möjliggör det stressfri trade. Trading plan. I början av dagen hamnar jag med Kortfristiga och långsiktiga handelsplaner Varje dag analyserar jag de långsiktiga kartorna för att bestämma vilka valutapar jag ska titta på för en handelsmöjlighet och på kort sikt diagrammet för att bestämma vad marknaden behöver göra för att göra mig redo Att handla Detta hjälper mig att skapa en mycket bra struktur Red plan och handel med mer disciplin. Handel, risk och money management. Dessa är aspekter av handel som ofta glömmas bort, men de är väldigt viktiga. Jag vågar säga att de är ännu viktigare än marknadsposter. Riskhantering hänför sig till metodiken vi använder för att definiera hur mycket som riskerar för varje handel. Money Management hänvisar till den metod som vi använder för att bestämma hur stor vår nästa handel ska vara positionering. Handelshantering är hur vi hanterar vår handel när vi redan är i det partiella vinsten, pyramiden i, etc. I slutet av dagen, allt jag gör använder mina sannolikheter på min tjänst. Du kan handla med vår strategi för att få konsekventa resultat, klicka här för att lära dig mer om min träningsprogram. Artiklar. Friutbildning.

No comments:

Post a Comment