Friday 13 October 2017

My Simple Handelssignaler


Membership Benefits. Trade samtal med Entry, Stop and Take vinstnivåer skickas varje morgon via e-post, SMS Mentoring Service. This lönsamma tjänsten erbjuds av en ex city trader från Storbritannien som heter Robert Hans tjänst har funnits ett tag och erbjuder en utmärkt 60-70 strejkfrekvens på sina affärer med utmärkt riskbelöning. Handelskonferenser skickas de flesta morgnar via e-post, SMS och Twitter med utlösande poster, sluta förlustnivåer, utgångsnivåer och skäl bakom en handel ges också. Det finns för närvarande en Begränsad tid 60 rabatt på en 14-dagarsprövning som endast är tillgänglig för besökare från den här webbplatsen. Så klicka på knappen Mer info nedan för att få reda på mer och ta upp det rabatterade erbjudandet innan platserna fylls på snabbt igen som förra gången. Vi är säkra på att du Ll vara imponerad av kvaliteten på samtal, kvalitet på uppdateringar och det stora stödet Rob erbjuder också sina många medlemmar. Vår nya Daily Forex Signals Service tillhandahållen av Robert erbjuder tillförlitliga lönsamma samtal dagligen erbjuds via e-post, SM S, Twitter Denna tjänst erbjuder för närvarande upp till 15-25 avkastning på investeringar per månad som riskerar bara 2 av ditt konto. Trader ges med fullständig analys om du behöver det, och e-post support om det behövs så att du också kan lära dig Att följa min mycket framgångsrika strategi själv. Trader-signaler skickade via E-post och SMS Twitter om du behöver det, så du behöver inte hålla fast vid din dator. Full analys och resonemang som ges bakom varje handelssamtal så att du kan lära dig min strategi. Låg risk för mellan 14-17 pips med belöningar på upp till 120 pips. Hög vinst på över 75 av branschen. De flesta affärer görs vid lunchtid GMT, med start från ca 7 am. Upp till 15 min varning ges på de flesta affärer. Enkel välkommen guide som ges till alla nya medlemmar som visar exakt hur man läser mina dagliga varningar. Jag använder nyckeltekniska nivåer tillsammans med nuvarande prisåtgärder, för att behålla mina affärer där marknaderna föreslår och inte av någon nedslagsindikator. Jag kommer att beskriva exakt vad jag är Loooking att hända på varje marknad dagligen och kommer att erbjuda dig mina precisa handelsförutsägelser så att du kan handla med de stora pojkarna och inte mot dem. Dagliga Live SMS-varningar och Min Daglig Marknadsanalys. Först kan du antingen bara ta mina dagliga e-postmeddelanden om handel som kommer att ge dig upp till 15 minuter eller så för att placera din handel antingen på din smartphone eller en närliggande dator Med dessa branscher ger jag KÖP och SÄLJ suggestioner med exakt inträdesstopp och tar vinstnivåer för varje marknad plus uppdateringar. Med min hjälp borde någon kunna följa min handel råd på en ganska kort tid antingen på egen hand eller i samband med din egen handelsstrategi för att eventuellt dubbla, tredubblas eller till och med fyrdubbla resultaten från SMS-handeln. Sedan jag har uppnått jag verkligen uppnått en daglig vinst på över 75 för medlemmar med varje handel i genomsnitt 30 pips med låg risk för bara 8-14 pips. Alla pips som uppnåtts kan verifieras av befintliga medlemmar. Enhet på 400 pips per månad. Nu kan du slösa bort pengar och tid med andra långt mer sämre misslyckade Ul tjänster till min, av vilka några har nerver att betala dig väl över 150 per månad. Jag lovar att erbjuda en tillförlitlig, exakt och oöverträffad kundupplevelse från början till slut och erbjuder konsekvent utmärkt värde på bara 97 per månad Efter din 14 dagars provförsök har jag jobbat mycket svårt för dig att ge dig den allra bästa kvalitetsanalysen, handelskunskapen och signalerna som i sin tur leder till bra resultat som ofta kan täcka din prenumerationsavgift, ibland på bara en dag eller två av handel. Jag är med dig varje steg i vägen. Riktigt från den lättanvända välkommen guide du får när du går med, visar dig exakt hur du tolkar och handlar om mina enkla dagliga rapporter och levande signaler, direkt till det pågående e-post-stödet om du Behöver du. Din framgång är min också, jag vill att mina medlemmar ska fortsätta prenumerera med mig så att du verkligen inte har mycket att förlora genom att åtminstone ge min tjänst ett försök medan vår 60-dagars 14-dagars försök erbjuds. Om du har några frågor alls då grunderna Jag klickar på fliken Kontakta mig ovanför. Jag kan verkligen bara ta på sig ett visst antal nya medlemmar för att hålla min supportkvalitet på tjänsten bibehållen, så när du ser ett meddelande som säger, att ledsen medlemskap är full nu betyder det att jag verkligen kommer att nå Min förmåga. Han att se dig på insidan. My Easy Forex Team. My Enkel Strategi för Trading Options Intraday. I sällan stöter på en näringsidkare som inte har handlat alternativ Alternativ strategier finns i många former och former, men de är alla avsedda att Tjäna en sak jag har handlat sedan 1980 och var på en gång en av de största köpmännen inom mäkleriindustrin fram till kraschen 1987, vilket medförde en ny insikt om att hålla ett hävstångsposition över natten kan vara förödande, och det var . Även om jag fortfarande handlar med alternativ, har jag ett helt annat perspektiv på hur och när man handlar dem. Först är jag en SP-futureshandlare jag har handlat och följer SP-futures sedan de började handla 1982, så jag har learne d till handel alternativ baserat på det jag vet bäst, SP 500 futures. Läs mer om hur man handlar Alternativ med ConnorsRSI med Connors Research Nyaste alternativstrategi guidebok På försäljning här. SP 500-framtiden för 1980-talet var mycket annorlunda än terminerna vi vet idag På grund av bommen i teknik under de senaste 15 åren är det mesta av handeln som görs idag elektroniskt i motsats till att ta upp telefonen och ringa en mäklare eller gropen. Och dagens ekonomi är nu global istället för att vara land Specifika Dessa faktorer har lett handelsbranschen att se på marknaderna i ett bredare perspektiv där våra marknader kommer att reagera med vad som händer i Europa eller Asien. Inte bara detta, men marknaderna blir en 24-timmarsmarknad istället för bara standarden 8 30 Klockan är 00.00 CT 9 30:00 16:00 EST här i USA Eftersom marknaderna är baserade på en 24-timmarsbas kan vi nu se hur världen värderar våra marknader och förstår hur våra marknader kommer att fungera utifrån Hur världen har börjat. Jag börjar min handelsdag tidigt klockan 5 00 CT 6 00 AM ET för att börja riktas mot marknaderna genom Europa och kommer in i USA. E-mini SP Futures E Electronic är valet av SP-futureshandlare I dag och min, eftersom det alltid är elektroniskt och handlar nästan 24 timmar om dygnet. Den riktning E-mini termen som används för E-mini SP-futures är handel ger signaler till hur de amerikanska marknaderna kommer att öppna. Även om aktieoptioner inte kan handlas till efter klockan 08:30 CT 9 30 AM ET, kan jag börja börja sätta upp min handelsstrategi utifrån vad E-mini har gjort hela natten. Majoriteten av aktierna runt 70 kommer att flytta i samma riktning som E-mini Genom att veta detta, när USA öppnar klockan 08:30 CT 9 30 AM ET, vet jag om majoriteten av aktierna kommer att öppnas ner eller upp baserat på vad E-mini har gjort under hela natten. När USA-marknaden öppnar, får USA att rösta om världsmarknadernas riktning På grund av detta tycker jag om att ge marknaden en timme innan du går in i ett alternativ handel Detta ger den amerikanska marknaden tid att smälta världens marknaders rörelse och eventuella ekonomiska nyheter som har meddelats. Se en diagram 1, du kan se världsmarknadernas riktning och hur det påverkar USA: s marknader. För handelsmöjligheter använder jag en grundläggande strategi Om marknaden går upp köper jag samtal eller säljer satser Om marknaden går ner säljer jag samtal eller köper satser jag föredrar att vara säljare av alternativ snarare än en Köpare men det finns några aktier som går tillräckligt bra på en dag som köper alternativet betalar bättre än att sälja alternativet och väntar på att det försämras. Apple är ett bra exempel på att Apple är en av de bestånd som spårar mycket bra med E - mini av den anledningen kommer jag att använda det som ett exempel i den här artikeln Diagram 2 visar ett dagligt diagram över Apple AAPL och E-mini ESM9 Även om aktierna har individuella nyheter och kan flytta mer ibland eller mindre kommer de generellt att tränas med E-mini. As sagt tidigare, jag gillar att giv e marknaden den första timmen av handel för att få bullret ur marknaden Jag ser då på var E-mini är handel baserad på sin öppna upp eller ner och den övergripande riktningen på marknaden för dagen och se om Apple Handlar i samma riktning utifrån den är öppen Om så är fallet köper jag en penga, eller först slår ut pengar, ringer om det går högre eller lägger om det går lägre jag ger marknaden 30 Minuter för att se om riktningen jag handlade är rätt Om så, ställer jag ett stopp till hälften av det värde jag betalat för alternativet, det vill säga Om jag köpte alternativet för 5 00 stannar jag vid 2 50 Om marknaden har vänt Och jag får inte betalt, kommer jag att gå ut ur positionen och leta efter ett annat tillfälle senare Om handeln går i min riktning ska jag omvärdera den klockan 1 00 CT CT 2 00:00 ET Om marknaden vänder sig får jag ut Om marknaden fortsätter i min riktning, stannar jag med handeln och flyttar mitt stopp bara till den andra sidan av det öppna med ca 10 cent och ser sedan ut att omvärdera te handlar på 2 30 CT 3 30 pm ET innan marknaden stängs. Kort 3 visar Apple och E-mini den 26 maj 2009 E-mini startade högre och fortsatte trenden går in på 9 30 AM CT 10 30 AM ET Apple Följde trenden och handlade runt 128- 129 klockan 9 30 CT 10 30 ET ET Den närmaste strejken skulle få dig att köpa 130 juni-samtalet på Apple Chart 4 är Apple June 130 call APV FF som du kunde ha skrivit runt 4 20- 4 30 klockan 10 00 klockan CT 11 00 am ET det handlade på 4 35 stod kvar Vid denna tidpunkt skulle ett skyddsstopp sätta in på 2 10 och lämnade till omvärdering kl 13:00 CT 2 00 pm ET At 1 00 pm CT-samtalet handlades på 5 65 och stoppet justerades till 2 40 10 cent under öppet 2 50 och lämnade för att se var det var klockan 2 30 PM CT 3 30:00 ET Marknaden hade dragit tillbaka lite, och samtalet var vid 5 10 vilket var 55 cent under det var klockan 1 00 CT, så handeln skulle ha gått ut vid den tiden med en 80 procents vinst. Detta är bara ett exempel på ett lager som kan handlas under hela dagen Om jag inte kan komma in i en handel klockan 9 30 CT CT 30 30 ET, kommer jag att leta in efter kl. 00.00 CT 2 00 pm ET och följ samma procedur som går in i slutet. framtiden för att få trenden skiftar oddsen till förmån för att få betalt Det finns många aktier där ute, bara verifiera att de tränar med E-mini innan du använder dem på det här sättet Happy trading. Tom Busby är grundare av DTI och en pionjär I handelsbranschen som en världsomspännande utbildare tar han ett komplext ämne, de globala marknaderna, och lägger det in i ett lättfattat språk för alla nivåer av handlare och investerare. Med gästtalande platser på Bloomberg och CNBC är herr Busby även författare till två bästsäljande böcker, Winning Day Trading Game och The Markets Never Sleep Han är medlem i Chicago Mercantile Exchange Group och har varit en professionell värdepappershandlare och mäklare sedan 1977. En enkel dagshandelsstrategi. Att arbeta med handlare runt om i världen Jag har ingen Tagit ett gemensamt tema Daghandlare gör handel alltför komplicerat De plottar dussintals indikatorer på deras handelsskärm och misslyckas då med att komma in i affärer med självförtroende I den här artikeln lär du dig att få förtroende för dina handelsbeslut genom att använda en enkel dagshandelsstrategi som bara litar på två indikatorer. Vad är de bästa marknaderna för denna handelsstrategi. Den här strategin är en enkel trend efter strategin som borde fungera på vilken marknad som helst, men som en daghandlare föredrar jag att handla futures. Vid Rockwell Trading handlar vi denna strategi live i våra Live Trading-rum på följande marknader. E-mini SP MidCap.30-åriga Tredjeobligationer. Så här ställer du in din kartläggningsprogram. När du väljer en tidsram föredrar vi fältdiagram för denna strategi. Om du inte känner till kryssning diagram, kompletterar ett kryssfält efter ett visst antal affärer i stället för en tidsram som en 5 eller 15 minuters bar. Till exempel använder jag ett 4,500 tick-diagram för E-mini SP. Det betyder att en bar eller ett ljus är Ritade varje 4, 500 trades En bar kan ta 2 till 5 minuter att slutföra, men den faktiska tiden det tar att slutföra spelar ingen roll Allt som räknas är hur mycket affärer som exekverats på marknaden. Fördelen med att använda tick-diagram är att Antalet barer kommer att öka och minska beroende på volatiliteten När marknaderna rör sig och det finns fler affärer kommer du att ha fler barer Om marknaderna är tysta kommer du att ha färre barer. Till exempel kan en inställning på 4500 handlar till E - mini SP kommer vanligen att producera mellan 7 och 10 barer under 17 timmars övernattning 16 30:00 EST och 9 30 AM EST eftersom E-mini SP inte handlas aktivt under denna tid Men under de första två timmarna av aktiv handel mellan 9 30 och 11:30 EST, kan du förvänta dig mellan 16 och 24 barer beroende på dagens handelsaktivitet. Tippdiagrammen tar bort tidsfaktorn från diagrammen och lägger till volymen och volatiliteten i dina barer. Ge det ett försök, så kommer du säkert hitta att fält diagram är en lättare wa Y för att se intradagrörelser på de marknader du handlar. Notera Vi uppdaterar fältinställningar för de marknader vi följer 2-3 gånger per år, eftersom volatiliteten på marknaderna kan förändras. Nästa steg är att lägga till den populära MACD-indikatorn på diagrammet Just använd standardinställningarna.26 för det långsamma glidmedlet.12 för det snabbrörande medlet och.9 för det glidande medlet av MACD-signallinjen. Jag använder MACD för att identifiera marknadens riktning, men jag använder den med en liten vridning. Marknaden ligger i en uptrend om MACD ligger över sin signallinje och över nolllinjen. Marknaden ligger i en downtrend om MACD ligger under sin signallinje och under nolllinjen. Min kartläggningsprogram tillåter mig att färga staplarna baserat på vissa kriterier och därför färgar jag staplarna i en uppåtriktning enligt definitionen ovanför grön och staplarna i en downtrend röd. För att undvika att vara piskar i en sidoväg och för att bara fånga starka trender är vi lägger till en andra indikator Bollinger Bands Vi är usi ng följande inställningar.12 för glidande genomsnittet.2 för standardavvikelsen. Du kan hitta intradaghandel möjligheter hela dagen med TradingMarkets Live Screener med realtidsuppdateringar på 20 populära pris - och tekniska indikatorer. Klicka här för att lära dig hur. Vi använder Bollinger Bands för att bestämma vår ingångssignal. Ange LONG med en stopporder till värdet av Upper Bollinger Band om marknaden är i en uptrend se definitionen ovan. Om du inte är fylld, justera din stopporder för att återspegla Upper Bollinger Band-värdet så länge vi förblir i en uptrend. Enter SHORT med en stopporder till värdet av Lower Bollinger Band om marknaden är i en downtrend se definitionen ovan. Om du inte är fylld, justera din stopporder för att återspegla Lower Bollinger Band som länge när vi förblir i en downtrend. Om vi ​​använder stopporder kommer vi bara att utlösas om priset skjuter genom Bollinger Band som kan signalera en fortsättning av trenden. Du kommer se att dessa enkla regler tillåter dig För att få en stark trend och att användningen av Bollinger Bands hjälper dig att undvika många falska signaler. I vår enkla handelsstrategi använder vi volatilitetsbaserade utgångar. Vårt mål är att tillgodose olika marknadsförhållanden genom att använda bredare stopp och vinstmål i En volatil marknad, samtidigt som man använder mindre stopp och vinstmål i en tyst marknad. Vi mäter volatiliteten på en marknad med hjälp av ADR för genomsnittlig daglig räckvidd. För att beräkna ADR mäter vi avståndet mellan Daily High och Daily Low och bygger Ett genomsnitt under de senaste sju dagarna. I diagrammet nedan kan du se att det dagliga intervallet den 25 mars 2009 i e-mini SP var 36 poäng. Du beräknar helt enkelt det här intervallet under de senaste 7 dagarna och får det genomsnittliga dagliga intervallet ADR. Vi använder denna ADR för att beräkna vår stoppavbrott och vinstmålet. Stoppförlust ADR 0 10.Profit Target ADR 0 15.Som du kan se använder vi 10 av det genomsnittliga dagliga intervallet som en stoppförlust och 15 i ADR som ett vinstmål Jag rekommenderar starkt att använda en pr ofit målet att ta vinst och gå ut ur en handel innan det vänder mot dig. Förutom vårt vinstmål och sluta förlust, stänger vi en handel om en bar slutför och vi ser en MACD crossover Om vi ​​är långa och MACD korsar tillbaka under signallinjen eller kort och MACD korsar tillbaka över signallinjen vill vi stänga handeln för att komma ur en position om trenden reverserar. Denna strategi är en enkel dagshandelsstrategi som är lätt att förstå och genomföra Test ut och du kommer att bli förvånad över hur robust det är. När du är bekant med de grundläggande reglerna bör du överväga att integrera dina personliga handelspreferenser som att skala in och ut ur en position, med hjälp av bakstopp eller eventuella extra filter som du är bekväm med. det bästa i din handel.

No comments:

Post a Comment